شناسهٔ خبر: 34643 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی:

همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان می‌تواند الگویی برای سایر همایش‌های مرتبط باشد

نشست مدیرکل دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از اعضای دبیرخانه چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان، طی جلسه‌ای روند برگزاری این همایش را بررسی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حامد مانی‌فر در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و جمعی از اعضای دبیرخانه چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان گفت: به دلیل فعالیت‌های همیشگی و مداوم اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، مسئولان وزارت راه و شهرسازی همواره از کیفیت همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان رضایت کامل دارند.  

 وی با تأکید بر اینکه لازم است چهارمین دوره همایش ملی فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان از کیفیت بالایی برخوردار باشد، چرا که این همایش می‌تواند تأثیر مستقیم در کیفیت سایر همایش‌های مرتبط و هم‌سو داشته باشد، افزود: هدف اصلی این همایش باید این باشد که تمامی دستاوردها و تحقیقاتی که توسط متخصصان و کارشناسان ارائه می‌شود را به بهترین حالت ممکن در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار دهد. 

مدیرکل دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر مستندسازی صحیح و کامل دستاوردها و برنامه‌های همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان بیان کرد: اگر تمامی دستاوردهای این همایش به شکلی مطلوب و مناسب، مکتوب و مستندسازی شود، می‌تواند بر کیفیت همایش‌های مرتبط و ادوار بعدی همین همایش تأثیر مستقیم و خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مجازی در چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان، بیان کرد: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی به صورت مجازی که در نوع خود اولین بار است در این سطح و با این کیفیت برگزار می‌شود، می‌تواند آغازی بر به‌کارگیری فن‌آوری‌های روز دنیا در برگزاری هر چه بهتر و مناسب‌تر همایش‌های تخصصی بوده و امکانی برای تکامل این دست از برنامه‌ها و فعالیت‌ها باشد. 

محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل و دبیرخانه چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان در راستای برگزاری هر چه بهتر این دوره از همایش پرداخت. 

بر اساس این گزارش، مدیرکل دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در ادامه از سالن محل برگزاری همایش و روند برپایی سالن نمایشگاه جانبی این همایش بازدید کرد.

نظر شما