به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران؛ خسرو رشیدی دراینباره افزود: این طرح با رویكرد همسطح سازی كامل گذرگاههای همسطح اجرا و در مواردی كه امكان تبدیل به غیره مسطح وجود ندارد، راهكاری بهینه محسوب میشود.
وی افزود: این قطعات كه ساخت شركت آلمان است در تقاطع همسطح امیریه با عرض معبر جادهای ۶ متر و یك خط عبور راهآهن و در تقاطع همسطح رسالت با عرض معبر جادهای ۹ متر و یك خط عبور راهآهن طراحی و نصب شد.
رشیدی مزایای این پروژه را رفع قطعی مشكل ناهمواری گذرگاههای همسطح، نصب یا برچیدن سریع و آسان قطعات و امكان بهرهبرداری بلافاصله پس از نصب، دوام بسیار بالا، سهولت در تعمیر و نگهداری خط در محل گذرگاه همسطح، عدم محدودیت یا پیشنیاز خاص در خط آهن، جهت اجرا، سرعت بخشی به تردد وسایط نقلیه جادهای، افزایش رفاه مردم و افزایش ایمنی اعلام كرد.
نظر شما