شناسهٔ خبر: 34748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان قزوین انجام شد:

بازدید استاندار از محور کولاک خیز قزوین- تاکستان

بازدید استاندار قزوین از جاده قزوین-تاکستان که علاوه بر حجم قابل‌توجه برف گرفتار کولاک شدید نیز شده بود بازدید کرده و از نزدیک روند بازگشایی محور و امدادرسانی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، فریدون همتی در این بازدید دستورها و توصیه‌های لازم را به راهداران، عوامل حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس‌راه برای بازگشایی هرچه سریع‌تر این مسیر و عادی‌سازی عبور و مرور در این جاده ارائه کرد.

استاندار قزوین با دادن اطمینان خاطر به مردم و مسافران برای ارائه خدمات موردنیاز از سوی دستگاه‌های امدادی در شرایط سخت جوی همچون روزهای اخیر گفت: همه دستگاه‌های اجرایی امدادرسان و عضو مدیریت بحران به صورت بیست‌وچهار ساعته در سطح جاده‌های استان آماده ارائه خدمات هستند.

وی همچنین از تلاش‌های کارکنان راهداری، حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه و جمعیت هلال‌احمر بابت ارائه کمک برای بازگشایی این مسیر و کمک به عبور و مرور خودروها و امدادرسانی به درراه ماندگان در شبانه‌روز گذشته قدردانی کرد.

علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، افشین پیرنون مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای و نصرالله بیگلری رئیس پلیس‌راه استان استاندار را در این بازدید همراه می‌کردند.

جاده قزوین-تاکستان به طول ۳۵ کیلومتر به دلیل قرار گرفتن در مسیر تونل بادی منجیل به سمت جنوب معمولاً در مواقع بارش سنگین برف به دلیل وزش باد و ایجاد کولاک مسدود می‌شود.

استاندار قزوین هم‌اکنون در حال بازدید از آزادراه قزوین- زنجان حدفاصل تاکستان به قزوین است.

بارش برف در استان قزوین که از روز یکشنبه آغاز شده و باعث شده است تا رفت‌وآمد خودروها در مسیرهای ارتباطی استان به کندی و در خیلی از راه‌ها تنها به وسیله زنجیر چرخ امکان‌پذیر باشد.

نظر شما