شناسهٔ خبر: 34751 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر مازندران:

احداث سامانه رسوبگیربندرنوشهرتا سال آینده/ توجه به گردشگری منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با رویکرد اقتصاد مقاومتی

کشتی روسی بندر نوشهر مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، از احداث سامانه رسوبگیر بندر نوشهرتا سال آینده خبر داد وگفت: اقتصاد مقاومتی محور اصلی فعالیت‌های بنادر نوشهر و فریدون‌کنار است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان، سیاوش رضوانی روز دوشنبه در جلسه بازرسی و ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۴ اداره کل که با حضور گروه بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی در بندر نوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب، افزود: رویکرد ما به گردشگری منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در راستای اقتصاد مقاومتی است.

 وی با اشاره به اهمیت کار بازرسی و ارزیابی عملکرد خاطرنشان کرد: شناسایی نقاط ضعف مجموعه اداره کل و تلاش برای رفع آن‌ها از نتایج مطلوب عملکرد گروه بازرسی و ارزیابی عملکرد در مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی است.

 رضوانی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران اقدامات خوبی در سطح بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال جاری صورت گرفت که از جمله آنها مرکز کنترل ترافیک دریایی، ساختمان عملیاتی و شناور بارج مقابله با آلودگی در بندر نوشهر است که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین بهره برداری از ساختمان جدید اداری، کلنگ زنی سیلوی ۳۲ هزار تنی غلات و آغاز به کار اپراتور جدید در بندر فریدونکنار نیز همزمان با ایام ا... دهه فجر انجام شد.

 وی انباشت رسوب در حوضچه و کانال ورودی بندر نوشهر را از چالش‌های جدی این بندر برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با مساعدت مدیران ارشد سازمان بنادر و دریانوردی، احداث سامانه رسوبگیر بندر نوشهر در کمیته DSS سازمان مورد تصویب قرار گرفته و سال آینده عملیاتی خواهد شد.

 در ادامه علی جان علی اکبری مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان بنادر و دریانوردی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، هدف از انجام بازرسی و ارزیابی عملکرد را شناسایی نقاط ضعف احتمالی و ارائه راهکار برای بهبود عملکرد مجموعه اداره کل عنوان کرد.

نظر شما