شناسهٔ خبر: 3481 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی در بازدید از ایستگاه راه آهن هشتگرد:

زمان سیر قطارهای هشتگرد با نظرسنجی تعیین شود

ایستگاه راه آهن هشتگرد وزیر راه و شهرسازی در بازدید از راه آهن هشتگرد با اشاره به اینکه اغلب مسافران این ایستگاه کارگر و کارمند هستند، گفت: زمان سیر قطارهای این ایستگاه باید با نظر سنجی تعیین شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی امروز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه در سفر یکروزه خود به استان البرز ضمن بازدید از راه آهن هشتگرد اظهار کرد: روزانه از این ایستگاه ۴ رام قطار حومه‌ای سیر دارند که این قطارها از ۶ د‌‌ی‌ماه امسال حرکت خود را آغار کردند.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه راه آهن هشتگرد باید برای مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی خود وارد ایستگاه می‌شوند پارکینگ داشته باشد، افزود: البته این پارکینگ در مرحله فضاسازی و احداث قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه برای سیر قطارهای ایستگاه راه آهن هشتگرد از مسافران نظرسنجی شود گفت: در این نظر سنجی باید نظر مسافرانی که محل کار آنها در تهران است نیز در لحاظ شود. همچنین این ایستگاه باید به یک مجتمع تجاری تبدیل شود تا رونق بیشتری یابد.

ایستگاه راه اهن هشتگرد از ۶ دیماه امسال به بهره برداری رسید که پیش بینی می شود در نخستین روزهای سال ۹۴ با استقبال بیشتری از مسافران روبه رو شود./

نظر شما