شناسهٔ خبر: 34854 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم تهران در مجلس:

عملكرد دولت در حل مسائل ریلی و هوایی و جاده‌ای مثبت است/ استیضاح آخوندی خلاف منافع ملی است/ استیضاح امری سیاسی در جهت تخریب دولت است

محمدرضا بادامچی یک عضو فراکسیون امید با تاکید بر اينکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی خلاف منافع ملی است گفت: اعضای فراکسیون اميد موضوع استیضاح وزیر را، امری سیاسی در جهت تخریب دولت عنوان کرده و آن را خلاف منافع ملی می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا بادامچی در مطلبی محتوای جلسه اضطراری فراکسیون امید درباره استیضاح آخوندی را تشریح کرد.

وی توضیح داد: صبح بیست و هفتم بهمن، فراکسیون امید جلسه ای اضطراری برای بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی برگزار کرد.

به گفته بادامچی جلسه فراکسیون امید برای تعیین مشی فراکسیون در مورد استیضاح وزیر بود. باتوجه به گزارشی که کمیته مربوط به استیضاح وزیر راه و شهرسازی فراکسیون، ارائه کرد، اعضای فراکسیون، توجه دولت به حل مسائل ریلی و هوایی و جاده ای پس از حوادث تلخ رخ داده را، مثبت ارزیابی کردند.

نماینده تهران افزود: با در نظر گرفتن زمان اندک باقیمانده از عمر دولت و همچنین استعفای مدیرعامل راه آهن، اعضای فراکسیون موضوع استیضاح وزیر را، امری سیاسی در جهت تخریب دولت عنوان کرده و آن را خلاف منافع ملی دانستند. در نهایت تصمیم بر این شد که فراکسیون امید از دولت و وزیر راه و شهرسازی حمایت کند.

بادامچی با اشاره به روند استیضاح یادآور شد: ۳۴ نفر از نمایندگان مجلس پس از بررسی مشکلات در کمیسیون عمران، همچنان بر موضع خود مبنی بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی پافشاری کردند تا در نتیجه اوایل هفته این طرح تحویل هیئت رئیسه مجلس شد. بعد از ظهر سه شنبه نیز رسما استیضاح کلید خورد و هئیت رئیسه مجلس زمان دقیق استیضاح را، روز یکشنبه هفته آینده اعلام کرد.

نظر شما