شناسهٔ خبر: 34864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام مراحل انتخاب مشاور جهت بازنگری طرح جامع شهرهمدان

نشست رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از اتمام مراحل انتخاب مشاور جهت بازنگری طرح جامع شهرهمدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان همدان، مهدی حمزه هویدا،  رییس اداره پیمان و رسیدگی این اداره کل با اعلام این مطلب افزود:  با توجه به تاکید مهندس فرهاد فرزانه مبنی بر اهمیت خاص پروژه بازنگری در طرح جامع شهر همدان و لزوم انتخاب مشاور توانا برای این پروژه در فرایند انتخاب مشاور از روش QCBS  استفاده شد.

وی ادامه داد: از آنجا كه در این روش به دو عامل كيفيت خدمات و قيمت پيشنهادی توجه می‌شود‌، می ‌توان این روش را جزو بهترين روش‌های انتخاب مشاور دانست.

رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راه و شهرسازی یادآورشد:  در فرايند ارزیابی فنی مشاوران نیز با نظر فرهاد فرزانه از حضور کارشناسان و مدیران استانداری و شهرداری همدان استفاده شد تا نظرات و دیدگاه‌های تمام ارگان‌های  مرتبط با  موضوع طرح جامع شهر همدان مد نظر قرار گرفته و در انتخاب مشاور برتر به کار گرفته شود. امید که دقت انجام شده در این فرایند، منجر به تهیه طرح جامع کارآمد و باکیفیت برای شهر تاریخی و فرهنگی همدان شود.

نظر شما