شناسهٔ خبر: 34909 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کشاورزیان در بازدید از عملیات راهداری زمستانی محورهای قزوین خبر داد:

برف‌روبی ۸۲۴۲ کیلومتر راه در جاده‌های استان قزوین

داود كشاورزيان طبق گزارش‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین: از زمان آغاز عمليات راهداري زمستاني تاكنون ٨٢٤٢  كيلومتر- باند در سطح راه‌هاي استان عمليات برف روبي انجام و در عمليات نمك پاشي و برف روبي محورهاي مواصلاتي استان نيز حدود ١٥  هزار تن ماسه و نمك در سطح راه‌ها مصرف شده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي داود كشاورزيان معاون  وزير راه و شهرسازي و رئيس اين سازمان در اين سفر ضمن بازديد از فعاليت‌های اكيپ‌هاي راهداري زمستاني در چند محور مواصلاتي با حضور در راهدارخانه‌هاي استان از نزديك با راهداران ديدار و گفتگو کرد.

بنا بر اين گزارش با توجه به  بارش قابل توجه برف طي روزهاي گذشته در استان، تلاش جدي از سوي راهداران جهت باز نگه داشتن محورها و عمليات برف روبي به صورت شبانه روزي انجام و با قوت در جريان است .

كشاورزيان با حضور در  راهدارخانه هاي كنارگذر آزادراه قزوين-زنجان و آزادراه قزوين-رشت ضمن تقدير از تلاش راهداران از زمان آغاز طرح زمستاني، از آمادگي راهداران ، تجهيزات. امكانات و ماشين آلات راهداري  در اين محورها  بازديد کرد.

در سفر معاون وزير راه و شهرسازي به استان قزوين، افشين پيرنون مدير كل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان با تشريح موقعيت استان و ارائه گزارشي از آمادگي راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان اظهار داشت: از آغاز اجراي عمليات راهداري زمستاني ٣٠٠ نفر از پرسنل راهداري استان قزوين بصورت مستقيم با حضور فعال و شبانه روزي و با استفاده از ٢٥٥ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نيمه سنگين در ۲۴ راهدارخانه استان مستقر و در قالب ۳۰  اکیپ، عمليات راهداري زمستاني را انجام مي دهند.

وي تصريح كرد: از زمان آغاز عمليات راهداري زمستاني تاكنون ٨٢٤٢  كيلومتر- باند در سطح راههاي استان عمليات برف روبي انجام و در عمليات نمك پاشي و برف روبي محورهاي مواصلاتي استان نيز حدود ١٥  هزار تن ماسه و نمك در سطح راه‌ها مصرف شده است. همچنين طي بارش برف در روزهاي گذشته تمام توان راهداري استان براي عمليات راهداري و برف روبي و نمك پاشي در محورهاي استان به کار گرفته شده است و در ٤٨ ساعت اخير بيش از ٢٠٠٠ تن ماسه و نمك به منظور جلوگيري از انسداد محورهاي مواصلاتي استان مصرف شده است.  

بر اساس اين گزارش معاون راهداري و مدير كل دفتر رياست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشاورزيان را در اين بازديد همراهي مي كردند.

نظر شما