شناسهٔ خبر: 34923 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم رشت اعلام کرد:

وقتی فهمیدم استیضاح انتقام‌گیری سیاسی است؛ امضایم را پس گرفتم/ روز استیضاح، قاطعانه از وزیر راه و شهرسازی حمایت می‌کنم/ عده‌ای دارند از استیضاح، سوء استفاده می‌کنند

محمدصادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت قاطع از وزیر راه و شهرسازی، از پس گرفتن امضای خود برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: عده‌ای دارند از استیضاح، سوء استفاده می‌کنند و مسایل سیاسی را در این استیضاح وارد کرده‌اند که مورد قبول من نیست.

محمدصادق حسنی جوریابی نماینده مردم رشت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر آنکه پیش‌تر به دلیل انتقاداتی که در حوزه انتخابیه خود بر برخی از عملکردهای حوزه های راه و شهرسازی داشته، طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده است با صراحت از پس گرفتن امضای خود در این برهه از زمان خبر داد و گفت: انتقادات بنده به عملکرد مدیریت راه و شهرسازی در حوزه انتخابیه‌ام بود اما در حال حاضر، به جایی رسیده ام که می بینم بحث استیضاح به جای طرح مباحث فنی و کارشناسی به سمت و سوی سیاسی بودن پیش می‌رود و به همین علت نیز حاضر به شرکت در این قبیل سوالات و استیضاح‌ها نیستم.

حسنی جوریابی تصریح کرد: عده‌ای دارند از استیضاح، سوء استفاده می‌کنند و مسایل سیاسی را در این استیضاح وارد کرده‌اند که مورد قبول من نیست.

نماینده مردم رشت با اشاره به اینکه حامی دولت و عضو فراکسیون امید است، گفت: به صراحت اعلام می‌کنم امضای خود را پس گرفته‌ام و در روز یکشنبه تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا وزیر محترم راه و شهرسازی به کار خود ادامه دهد.

این اقتصاددان و نماینده مجلس، گفت: انتظاری که بنده از شخص وزیر راه و شهرسازی دارم این است که در استان‌ها بر مدیریت کل راه و شهرسازی استان نظارت بیشتری داشته باشند و بر این خواسته خود اصرار دارم و آن را پیگیری خواهم کرد.

وی در بیان امضای اولیه استیضاح نیز گفت: دلیل امضا کردن پیشین استیضاح، عدم مدیریت صحیح در استان انتخابیه‌ام بود. مدیریت راه و شهرسازی در استان آنطور که انتظار می‌رفت عملکرد مناسبی نداشت و رضایت کاملی از عملکرد آن نداشتم که به همین دلیل نیز، طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کردم.

وی تصریح کرد: به مدت ۳ ماه ضعف مدیریت استان گیلان را از طریق برخی از معاونان وزیر راه و شهرسازی تذکر دادم و بیش از ۳ ماه پیگیر این موضوع بودم تا وزارت راه و شهرسازی بر مدیریت استان نظارت بیشتری داشته باشد.

حسنی جوریانی تاکید کرد: اجازه نمی دهم برخی به دلایل و مقاصد سیاسی از من که نقد کارشناسی دارم، سوء استفاده کنند. /

نظر شما