شناسهٔ خبر: 34934 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با صدور بیانیه عنوان شد؛

واکنش انجمن کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی استان تهران به استیضاح/ استیضاح سبب بی‌ثباتی و تزلزل در امور عمرانی و مهندسی كشور می‌شود/ حمایت قاطع از وزیر راه و شهرسازی

سازمان نظام مهندسی ساختمان انجمن کارشناسان سازمان نظام مهندسی استان تهران در بیانیه‌ای با اعلام حمایت از وزیر راه و شهرسازی، استیضاح وزیر را سبب بی ثباتی و تزلزل در امور عمرانی و مهندسی کشور خواند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انجمن کارشناسان رسمی سازمان نظام  مهندسی استان تهران با اعلام حمایت قاطع از وزیر راه و شهرسازی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه انجمن کارشناسان رسمی سازمان نظام مهندسی استان تهران با موضوع طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی و خطاب به نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌ آمده است: نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مستحضر می‌باشید دولت یازدهم ماه‌های پایانی ماموریت خود را سپری می‌نماید و آنچه در این ماه‌ها برای هر دولتی ضروری می‌نماید نتیجه‌گیری و جمع‌بندی فعالیت‌های صورت گرفته و ارائه گزارش به مردم شریف ایران می‌باشد.

دولت یازدهم در طول سال‌های مسئولت‌ تمام تلاش خود بر رفع مشكلات پیش آمده گذشته متمركز نموده و موفق گردید بخشی از آنان را مرتفع نماید هرچند انتقاداتی نیز بر هر عملكردی می‌تواند مطرح باشد و این دولت نیز از آن مستثنی نیست اما به نظر می‌رسد طرح موضوع استیضاح وزیر محترم راه و شهرسازی در این برهه زمانی می‌تواند مشكلاتی را در دستگاه‌های ذیربط به وجود آورد و نیز موجبات بی‌ثباتی و تزلزل در امور عمرانی و مهندسی كشور گردد. لذا این تشكل به لحاظ صنفی و حرفه‌ای از نمایندگان محترم مردم درخواست می‌نماید با تامل بیشتر مخالفت خود را با این استیضاح اعلام نموده و به دولت امید و وزیر فرهیخته و متعهد فرصت دهند تا در زمان مقتضی اقدامات خود را در جهت منافع ملی به نتیجه برساند.

* رئیس انجمن كارشناسان ایران سازمان نظام مهندسی استان تهران

نظر شما