شناسهٔ خبر: 34937 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

در بیانیه انجمن شركت‌هاي حمل ونقل بين‌المللي سيستان و بلوچستان خطاب به نمایندگان مجلس مطرح شد:

هرگونه تغییر و تحول در وزارت راه و شهرسازی موجب توقف پروژه‌های مهم می‌شود

بندر چابهار انجمن شركت‌هاي حمل ونقل بين‌المللي سيستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس خواستار عدم استیضاح وزیر راه و شهرسازی شدند و اعلام کردند: پس از برجام و حضور فعال بزرگان حمل‌ونقل دنيا در بنادر ايران و حضور فعالانه سرمايه‌گذاران خارجي در بنادر چابهار و بخش‌هاي جاده‌اي، ريل و هوايي كشور هرگونه تغيير و تحولي در وزارت‌خانه مهم و زيربنايي كشور باعث توقف پروژه‌هاي مهم و راهگشاي كشور و خسران جبران‌ناپذيري به بدنه وزارت راه و شهرسازي و سرمايه‌هاي زيربنايي كشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در نامه انجمن شركت‌هاي حمل ونقل بين‌المللي سيستان و بلوچستان آمده است: امروزه بخش حمل‌و‌نقل از جمله بخش‌هاي زيربنايي اقتصاد در جامعه است كه علاوه بر متاثر نمودن فرآيندهاي توسعه اقتصادي كشور موجب تغيير و تحول مي‌شود. حمل ونقل، رابط ميان بازارهاي مصرف، مشابه پايه‌هاي پلي‌ است كه بخش‌هاي مختلف جامعه با عبور از روي آن به سوي توسعه و تعالي در حركتند. حل ونقل در انقلاب اسلامي ايران، دوراني پر فراز و نشيبي را طي نموده كه ويژگي اصلي آن عزم راسخ و تلاش افزون‌تر براي دستيابي به جايگاهي والاتر و فرداهاي بهتر است.

وزارت راه و شهرسازي به عنوان متولي حمل ونقل در كشور در چند سال اخير با تدبيرهاي مدبرانه جناب آقاي دكتر آخوندي با شناسائي و دعوت از افراد متعهد و متخصص، و گماردن آن‌ها در سمت‌هاي حساس مديريتي در سازمان‌هاي تخصصي جاده‌اي، ريلي، هوايي و دريايي و شركت‌هاي متعهد تخصصي عزمي نوين را ايجاد نمودند تا براي توسعه حوزه ماموريت و مسئوليتشان براي به روز كردن و كارآمد ساختن حوزه‌هاي مختلف حمل ونقل و در مسير تحقق پيشرفت كشور، از سرمايه عظيم بخش خصوصي فعال در اين زمينه استفاده بهينه و شايسته نمايند.

اعتقاد داريم كه در اين برهه زماني پس از برجام و حضور فعال بزرگان حمل‌ونقل دنيا در بنادر ايران و حضور فعالانه سرمايه‌گذاران خارجي در بنادر چابهار و بخش‌هاي جاده‌اي، ريل و هوايي كشور هرگونه تغيير و تحولي در وزارت‌خانه مهم و زيربنايي كشور باعث توقف پروژه‌هاي مهم و راهگشاي كشور و خسران جبران‌ناپذيري به بدنه وزارت راه و شهرسازي و سرمايه‌هاي زيربنايي كشور خواهد بود.

لذا از نمايندگان محترم مردم ايران در خانه ملت استدعا داريم براي نيل به اهداف والاي جمهوري اسلامي ايران وافق تدوين شده در چارچوب سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي توسط مقام معظم رهبري  و فارغ از هرگونه سليقه و گرايش، ضمن تشكر از افكار مدبرانه و اقدامات ارزشمند و جاودانه جناب آقاي آخوندي و تيم مديريتي وزارت راه و شهرسازي، ايشان در مقام وزارت راه و شهرسازي ابقاء و حمايت خود را از وزير محترم و معاونين پر تلاش ايشان در اين وزارت‌خانه مهم اعلام مي‌داريم.

انجمن شركت‌هاي حمل ونقل بين‌المللي سيستان و بلوچستان

نظر شما