شناسهٔ خبر: 34966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر فنی و اجرایی ایرانشهر خبر داد:

افتتاح پروژه مجتمع فرهنگی هنری چابهار در آینده‌ای نزدیک

حامد جلالوند در بازدید مردم و مسئولین از پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی هنری شهرستان چابهار این پروژه ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر، حامد جلالوند مدیر فنی و اجرایی استان گفت: احداث و تکمیل این ساختمان یکی از پروژه‌های شاخص جنوب استان است که در ۳ طبقه با اسکلت بتنی و با زیربنای یک هزار و ۴۰۶ مترمربع هم‌اکنون با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و در صورت تأمین اعتبار به موقع هفته دولت سال ۹۶ که افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جلالوند افزود: با توجه به رشد فرهنگی، اجتماعی و نیاز مردم به افزایش فضای فرهنگی در شهرستان چابهار از سال ۱۳۹۲ نسبت به احداث ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان اقدام شده است.

وی یادآور شد: این پروژه شامل ساختمان اداری و سالن همایش‌ها با ظرفیت ۲۰۰ نفر برای انجام امور فرهنگی - هنری شهرستان چابهار احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

جلالوند اعتبار هزینه شده تاکنون را ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری چابهار یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است که ۷۰۰ میلیون تومان مطالبات پیمانکار، هزینه دیوارکشی، محوطه‌سازی و تکمیل سالن همایش‌ها از این محل است.

نظر شما