شناسهٔ خبر: 34976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

مطالعه، طراحی و اجرای ۵۹ پروژه با زیربنای ۱۴۵۳۵۰ مترمربع در دولت یازدهم

كليم اله وثوقي اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در دولت یازدهم مطالعه، طراحی و اجرای پروژه­‌های استانی و ملی به تعداد ۵۹ پروژه با زیربنای ۱۴۵۳۵۰ مترمربع با كاربری‌های فرهنگی، اداری، ورزشی، آموزشی و درمانی را به سر انجام رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهر سازی استان زنجان كلیم اله وثوقی مدیر كل راه و شهر سازی گفت: بر اساس سیاست‌ها و خط مشی‌های ابلاغی و با توجه به امكانات بالقوه و بالفعل موجود در استان  مدیریت فنی و اجرایی این اداره کل در دولت یازدهم تعداد ۵۹ پروژه استانی و ملی را با زیربنای ۱۴۵۳۵۰ مترمربع با كاربری‌های فرهنگی، اداری، ورزشی، آموزشی و درمانی مطالعه، طراحی و اجرای نموده است.

وی مجموع اعتبار مصوب در طی سال‌های ۹۲، ۹۳ ، ۹۴ و ۹۵ را برابر ۸۸۳۰۸۰ میلیون ریال اعلام كرده وخاطر نشان شد: از این میزان مبلغ ۴۷۹۷۲۷ میلیون ریال از منابع ملی ، ۳۶۰۳۰۱  میلیون ریال از منابع استانی و ۴۳۰۵۲ میلیون ریال از منابع داخلی ابلاغ گردیده است.

وثوقی در ادامه افزود: فراوانی در این پروژه‌ها با ساختمان‌های اداری به تعداد ۳۴ پروژه می‌باشد و در حوزه‌های دیگر فرهنگی ورزش با ۱۸ پروژه و آموزشی درمانی ۷ پروژ اعلام نمود.

نظر شما