شناسهٔ خبر: 34987 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل راه آهن:

سیر قطارها بدون وقفه در مسیرها با وجود بارش برف و باران ادامه دارد

سعید محمد زاده مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: تمام قطارها با وجود بارش برف و باران در بیشتر استانها با تلاش بی وقفه کارکنان راه آهن در مسیرهای مربوطه، طبق برنامه انجام می شود.

سعید محمد زاده عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هیچ قطاری از سیستم حذف نشده و این حالت آماده باش و خدمت رسانی راه آهن تا ایجاد شرایط جوی طبیعی و باز گشایی راه های مواصلاتی ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد:راه آهن آمادگی کامل دارد تا نسبت به ارایه خدمات مطلوب به متقاضیان و مسافران با توجه به بارش برف و باران و کولاک در محورهای برون شهری اقدام کند و با وجود سردی هوا راه آهن آمادگی کامل دارد تا به تمام مسافران در راه مانده، خدمت رسانی کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن یادآوری برودت هوا و مسدود شدن بسیاری از راه های مواصلاتی کشور گفت: سردی و برودت هوا، منجر به بسته شدن راه های مواصلاتی و سختی تردد در مسیرهای جاده ای شده و مدیریت بحران راه آهن نسبت به ارایه خدمات به متقاضیان و هموطنان آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: بارش برف و برودت هوا موجب مشکل تردد در ۳۶ مسیر جاده ای برون شهری و محورهای کوهستانی کشور شده ، اما قطارها در خطوط ریلی موجود با تلاش کارکنان راه آهن بدون وقفه در مسیرهای خود در حال سیر هستند.

مدیرعامل راه آهن اضافه کرد: روزهای گذشته در شرایط بسیار سخت جوی اقدامات قابل توجهی در محورهای ریلی کشور به خصوص محورهای کوهستانی صورت گرفته و با تلاش نیروهای راه آهن تمام مسیرهای ریلی کشور باز است.

به گزارش ایرنا، دولت یازدهم در دوره سه ساله گذشته موفق شد ۵۶۴ کیلومتر خط جدید ریلی و راه آهن را افتتاح کند و حدود یکهزار کیلومتر دیگر نیز برای افتتاح آماده شده است.

نظر شما