شناسهٔ خبر: 35031 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه استيضاح وزير راه و شهرسازی مطرح شد؛

روايت يك نماينده از نقش موثر آخوندی در جهاد سازندگی و دفاع مقدس/ تلاش آخوندی برای ساخت يك پل مهم در ۱۳ روز/ قاسم سلیمانی‌ این موضوع را می‌داند

ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان با اشاره به خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس در جلسه استيضاح وزير راه و شهرسازی گفت: برای ساخت يك پل كه شهید خرازی و کاظمی می‌گفتند که سه ماه طول می‌کشد، آخوندی آنقدر به ما امکانات داد که ۱۳ روزه این پل ساخته شد. قالبیاف و قاسم سلیمانی‌ امروز هستند و این موضوع را می‌دانند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي ابوالفضل حسن بیگی كه به عنوان موافق وزیر راه و شهرسازی در جلسه بررسی استیضاح آخوندي در صحن علنی مجلس شورای اسلامی سخنراني مي‌كرد، به بیان خاطره‌ای از زمان جنگ پرداخت و گفت: تا زمان بنی صدر در جبهه‌های جنگ شکست می‌خوردیم. بعد از رفتن او، امام فرمانده کل قوا شد. ما در قرارگاه کربلا برای جنگ نشستی داشتیم. شهید باقری، شهید خرازی، محسن رضایی و... بودند. آنجا برای عبور از رودخانه، مشکل داشتیم. من به شهید باقری گفتم من فرزند دامغان هستم. ما می‌توانیم کاری بکنیم.

حسن بیگی افزود: بعد از طراحی‌ها گفتیم کمبود امکانات دارند. گفتند با تهران تماس بگیرد و از جهاد کمک بخواهید. دو نفر از جهاد به قرارگاه آمدند که یکی از آنها عباس‌ آخوندی بود. ما در تپه‌های الله اکبر نشست برگزار کردیم. ایشان گفت من از طرف آقای ناطق نوری که نماینده امام در جهاد بود این اختیار را دارم که به شما کمک کنم. شهید خرازی و کاظمی گفتند که سه ماه طول می‌کشد ولی آخوندی آنقدر به ما امکانات داد که ۱۳ روزه این پل ساخته شد. قالبیاف و قاسم سلیمانی‌ امروز هستند و این موضوع را می‌دانند.

نظر شما