شناسهٔ خبر: 35044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان:

تغییر کاربری زمین‌ها در سطح شهرها مهم‌ترین مشکل در کردستان است

شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات در راستای توسعه فضای سبز در سطح شهرها، تغییر کاربری زمین‌ها در سطح شهرها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی در جلسه مشترک مدیران شهرداری با مدیران اداره‌کل راه و شهرسازی استان کردستان که با هدف تعیین سهم ۱۰ درصد شهرداری از املاک سطح شهر واگذاری زمین‌های با کاربری فضای سبز برگزار شد، اظهار کرد: شهر سنندج به‌عنوان مرکز استان در فصول مختلف سال میزبان جمع کثیری از مسافران و گردشگران است.

وی بیان کرد: متأسفانه در سطح شهر سنندج یک پارک مدرن که مسافران و یا شهروندان بتواند در آن در جهت تفریح و یا اسکان مسافران از آن استفاده کنند وجود ندارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات در راستای توسعه فضای سبز در سطح شهرها تغییر کاربری زمین‌ها در سطح شهرها است که باید در راستای رفع این مشکل اقدام اساسی صورت پذیرد.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی با هدف خدمات به شهروندان سنندجی همواره در اکثر کمیسیون‌ها شهرداری را یاری کرده تا این دستگاه خدمات‌رسان بتواند به نحو احسن در برای اجرای طرح‌های خود در سطح شهر اقدام نماید.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان کردستان اعلام کرد: این اداره آمادگی لازم برای واگذاری زمین‌ها با کاربری فضای سبز به شهرداری را دارد و امیدواریم با تعاملات بین دو دستگاه بتوانیم در سنوات آینده خدمات شایسته‌ای به شهروندان ارائه نماییم.

نظر شما