شناسهٔ خبر: 35060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان خبر داد:

صرف ۱۴۱ میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی استان لرستان

جاده مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان گفت: ۱۴۱ میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی استان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان لرستان، علی علیخانی اظهار کرد: در سند اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی استان طی دو سال ۹۵ و ۹۶، ۱۷۰ کیلومتر چهارخطه و ۳۳۰ کیلومتر راه روستایی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها از تیرماه امسال آغاز شده و باید تا اسفندماه ۹۶ به پایان برسند.

علیخانی بیان کرد: از مجموع ۱۷۰ کیلومتر چهارخطه‌ها، تاکنون ۷۳ کیلومتر (معادل ۴۳ درصد) با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار انجام شده و برای مابقی که با پیشرفت فیزیکی خیلی خوب در حال اجرا می‌باشند به ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان تصریح کرد: پروژه چهارخطه‌ها شامل اجرای باند دوم محورهای خرم‌آباد-نورآباد، خرم‌آباد-کوهدشت، خرم‌آباد-پلدختر، پلدختر-اسلام‌آباد، بروجرد-توره، الیگودرز-خمین، الیگودرز-داران و الشتر-فیروزآباد هستند.

وی گفت: همچنین از مجموع ۳۳۰ کیلومتر راه روستایی، ۱۸۵ کیلومتر معادل ۶۰ درصد بهسازی و آسفالت و روکش آسفالت با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار انجام شده و برای مابقی آن به ۳۰ میلیارد تومان نیاز است.

نظر شما