شناسهٔ خبر: 35141 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در حاشیه اجلاس وزرای حمل ونقل كمیسیون اقتصادی اروپا انجام شد:

دیدار آخوندی با وزرای کشورهای سوئد، افغانستان و وزیرحمل و نقل اوراسیا

حضور وزیر راه و شهرسازی در اجلاس وزرای حمل ونقل كمیسیون اقتصادی اروپا عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه اجلاس وزرای حمل ونقل كمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا با وزرای کشورهای سوئد، افغانستان و وزیرحمل و نقل اوراسیا دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان اجلاس وزرای حمل ونقل كمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا با وزرای کشورهای سوئد، افغانستان وزیر حمل و نقل اوراسیا و مقامات کمیسیون اقتصادی اروپا از جمله آقای کریستین فریس باخ دبیر احرایی کمیسیون اقتصادی اروپا و هم چنین خانم ویولتا بولک کمیسرحمل و نقل اتحادیه اروپا دیدار کرد.

آخوندی ریاست پانل اول اجلاس وزرای حمل و نقل کمیسیون اقتصادی سازمان ملل متحد برای اروپا را تحت عنوان دروازه ای برای توسعه و رونق ارتباطات به عهده داشت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این پانل وزرای حمل و نقل روسیه، اتحادیه اوراسیا و ترکمنستان و معاون بانک توسعه اسلامی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

اجلاس وزرای حمل ونقل كمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای اروپا به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس كمیته حمل ونقل زمینی (Inland Transpor TC)  به مدت دو روز در ژنو سوئیس درحال برگزاری است.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با همراهی هیئتی متشکل از مهرداد تقی‌زاده بهجتی، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و حميد بنایی، عضو كميسيون عمران مجلس و هم چنین تيمور بشيرگنبدی؛ مديركل دفتر توسعه امور بين‌الملل وزارت راه و شهرسازی در این اجلاس حضور دارد.

نظر شما