شناسهٔ خبر: 35273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمان جنوبی از بزرگراه جیرفت- بم و پل‌های جنگل آباد

بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت به همراه مدیرکل از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی جنوب کرمان شامل پل‌های جنگل آباد، سرجاز و بزرگراه جیرفت –بم بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، دکتر رودری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جیرفت به همراه محمد ساردوئی مدیرکل از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی جنوب کرمان شامل پل‌های جنگل آباد، سرجاز و بزرگراه جیرفت –بم بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید ساردوئی درباره بزرگراه جیرفت –بم گفت: طول کل این بزرگراه ۹۵ کیلومتر است که ۴۷ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی این اداره کل قرار دارد و تاکنون ۲۵ کیلومتر از این محور به بهره‌برداری رسیده و ۲۱ کیلومتر دیگر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در دست اقدام است.

در ادامه افزود: پل دوم سرجاز به طول کلی ۳۴۸ متر در محور مواصلاتی جیرفت –کهنوج –رودان قرار دارد که متشکل از ۱۱ دهانه ۲۸ متر و ۲ دهانه ۲۰ متری است که برای تکمیل این پل اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال موردنیاز است.

ساردوئی اظهار کرد: پل دوم جنگل آباد به طول کلی ۱۹۶ متر در محور مواصلاتی جیرفت –کهنوج- رودان قرار دارذ که متشکل از ۷ دهانه ۲۸متری است که برای تکمیل این پل اعتباری بالغ بر۶۰ میلیارد ریال موردنیاز است.

در  این بازدید دکتر کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد ضمن رضایت از وضعیت پروژه‌ها اعلام کرد: در سال آینده باید برای تکمیل این پروژه‌ها، اعتبار ویژه در نظر گرفته شود تا مردم از راه مناسب برخوردار شوند، رودری همچنین بر تأمین اعتبار و لزوم تکمیل پروژه‌های مذکور تأکید کرد.

نظر شما