شناسهٔ خبر: 35392 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان صورت گرفت:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان فامنین در استان همدان

افتتاح رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین استان همدان از آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا بابایی بیان کرد: پروژه ساخت مجتمع فرهنگی، هنری اداری شهرستان فامنین که در سال ۱۳۹۱ کلنگ‌زنی شده اما عملیات اجرایی آن در حد گودبرداری باقی‌مانده بود پس از پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان و فرمانداری شهرستان فامنین مجدداً شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل طراحی ساختمان، مناقصه این پروژه در دی‌ماه برگزار و پس از انتخاب پیمانکار عملیات تجهیز کارگاه در بهمن‌ماه انجام شد و هم‌اکنون عملیات اجرایی آن شروع شده است.

وی یادآور شد: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مدت ۴۸ ماه ساخته خواهد شد.

بابایی در پایان بیان کرد: ساخت این مجتمع که امکاناتی نظیر سالن نمایش با ظرفیت ۳۸۰ نفر، کتابخانه دیجیتال، سایت اداری و گالری دارد قدم بزرگی در جهت فعالیت بیشتر انجمن‌های ادبی و هنری شهرستان و حضور هنرمندان این شهرستان در جشنواره‌های مختلف برداشته خواهد شد.

نظر شما