شناسهٔ خبر: 35434 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور رئیس‌جمهوری انجام شد:

افتتاح باند دوم فرودگاه بین‌ المللی زاهدان با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال

فرودگاه زاهدان باند دوم فرودگاه بین المللی زاهدان با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز سه‌شنبه ۱۰ اسفندماه باند دوم فرودگاه بین المللی زاهدان با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال با مشارکت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و استانداری سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

اوایل اسفندماه بود که  استاندار سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از مراحل ساخت باند دوم فرودگاه بین المللی زاهدان، گفت:امروز خوشحالیم که توانستیم این باند را در مرحله بهره برداری ببینیم و این نشان دهنده تلاش همه مسولین در این راستاست.

هاشمی گفت: اهمیت این پروژه برای استان و کشور بسیار بالاست و حضور ریاست محترم جمهوری جهت افتتاح این باند نشان دهنده اهمیت بالای آن در توسعه استان و منطقه است.

وی با اشاره به اینکه سال جدید استان سیستان و بلوچستان به عنوان مقصد گردشگری کشور انتخاب شده است، گفت: این باند می تواند نقش قابل توجه ای در تردد گردشگر به استان ایفا کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه باند دوم فرودگاه بین المللی زاهدان به عنوان یکی از بهترین باندهای استاندارد کشور است، گفت: امروز این باند قابلیت نشست و برخاست بزرگترین هواپیماهای دنیا را دارد و این جای تحسین و قدردانی از مسولین شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، اداره کل فرودگاههای استان و پیمانکاران و مشاورین را دارد که به جدیت پیگیر بهره برداری آن بودند.

نظر شما