شناسهٔ خبر: 35476 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان صورت گرفت:

افتتاح ۵ هزار و ۹۱۳ واحد مسکن مهر استان همدان در سال آینده

مسکن مهر استان همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح ۵ هزار و ۹۱۳ واحد مسکن مهر در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در جلسه شورای تأمین مسکن استان همدان گفت: از این تعداد ۴ هزار و ۱۱ واحد مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و الباقی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

وی ادامه داد: از مجموع این ۴ هزار و ۱۱ واحد، یک هزار و ۴۲۴ واحد در ۳ ماهه اول سال ۹۶ و الباقی در نیمه دوم سال ۹۶ به اتمام خواهد رسید.

فرزانه تصریح کرد: در شهرستان همدان ۲ هزار و ۲۱۴ واحد، شهرستان ملایر یک هزار و ۴۹۵ واحد، نهاوند یک هزار و ۴۱ واحد و بهار ۱۵۷ واحد مسکن مهر باقی‌مانده و در مابقی شهرستان‌ها کار مانده‌ای وجود ندارد.

وی در رابطه با یارانه‌های تعلق یافته به ساخت مساکن مهر عنوان کرد: از ابتدا حدود ۴۶ میلیارد تومان مجموع یارانه‌های یک‌طرفه‌ای است که دولت در این پروژه‌ها هزینه کرده است.

وی با بیان این مطلب که متأسفانه در سال ۹۵ تنها یک میلیارد تومان یارانه به ما اختصاص یافته، گفت: یکی از مشکلاتی که در جمع شدن مسکن مهر در حال حاضر وجود دارد این است که عملاً یارانه‌های ما به اتمام رسیده است.

فرزانه با اشاره به افزایش وام ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان بیان کرد: ۱۱ پروژه به تعداد یک هزار و ۶۲۷ واحد به بانک مسکن معرفی شده که قراردادهای آن‌ها تنظیم و برای پرداخت ارسال شده است.

نظر شما