شناسهٔ خبر: 35493 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پنجمین جلسه شورای هماهنگی حمل‌ونقل استان گلستان بررسی شد:

بررسی آخرین وضعیت حمل‌ونقل گلستان و تدابیر نوروزی

جلسه آخرین وضعیت حمل‌ونقل ریلی، جاده‌ای، فرودگاهی و وضعیت جوی و پروژه‌های بزرگراهی گلستان در پنجمین جلسه شورای هماهنگی حمل‌ونقل استان موردبحث و بررسی قرار گرفت و تدابیر لازم برای ایام نوروز اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، در ابتدای این جلسه هریک از مدیران کل عضو شورای مذکور به بیان گزارش و اقدامات انجام شده پیرامون حوزه کاری خود اعم از نحوه اجرای خط دوم راه‌آهن و بندرخشک، وضعیت ترانزیت کالا و مسافر از پایانه مرزی اینچه برون و وضعیت نصب تجهیزات در پروژه‌های فرودگاهی پرداختند.

آخرین وضعیت پروژه‌های بزرگراهی و پیش‌بینی‌های اولیه هواشناسی برای ایام نوروز نیز از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

افزایش پروازها در زمان نوروز، بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگراهی با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، ایمن‌سازی و آماده نمودن راه‌های استان برای استقبال از مسافران نوروزی، اطلاع‌رسانی به موقع وضعیت هوا از طرق مقتضی به کاربران و آمادگی اداره کل راه‌آهن برای ایام نوروز از نتایج برگزاری این جلسه بود که ضمن افزایش هماهنگی‌های بین سازمانی، بر آن تأکید شد.

شورای حمل‌ونقل متشکل از ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، راه‌آهن شمال شرق، هواشناسی، بنادر و دریانوردی، مدیریت فرودگاه‌ها، آزمایشگاه فنی مکانیک و خاک، نماینده مجری کل و نماینده هواپیمایی جمهوری اسلامی در استان می‌شود که به طور فصلی و یا در مواقع ضروری تشکیل جلسه می‌دهند.

ریاست این شورا را مدیرکل راه و شهرسازی بر عهده دارد.

نظر شما