شناسهٔ خبر: 35500 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

فعالیت ۵۷ تیم راهداری نوروزی در استان مرکزی/ توزیع کتابچه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در پایانه‌های مسافربری

بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از آمادگی و فعالیت ۵۷ تیم گشت راهداری با ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات در ایام نوروز در جاده‌های این استان خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: تیم‌های راهداری استان با انجام عملیات تجدید خط‌کشی، نصب تابلوها و لکه‌گیری، درزگیری و پاکسازی علایم و آماده‌سازی راهدارخانه‌ها، محورهای مواصلاتی استان مرکزی را برای سفر ایمن مسافران نوروزی آماده کرده‌اند.

بهرامی‌نیا ادامه داد: از سوی دیگر مجتمع‌های خدماتی استان نیز تجهیز شده‌اند و بهره‌برداری از پنج مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی این استان درآستانه نوروز پیش بینی شده و مجموع این مجتمع‌ها به ۲۲ عدد افزایش می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان اینکه در ایام نوروز ۹۵ تعداد مسافران سامانه اتوبوسی استان کاهش یافت، گفت: امیدواریم امسال با افزایش سطح سفر با خودروهای عمومی در محورهای استان مواجه شویم.

وی همچنین عنوان کرد: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به مسافران نوروزی کتابچه‌هایی را تهیه کرده‌ایم که در ورودی شهرها و پایانه‌های مسافربری توزیع می‌کنیم.

بهرامی‌نیا گفت: ۵۷ تیم گشت راهداری با ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در نوروز ۹۵ با افزایش ۲۴ درصدی تلفات جاده‌ای در محورهای استان مرکزی مواجه شدیم.

۶۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که ۴۰۰۰ کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده و روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ای این استان تردد می‌کنند.

نظر شما