شناسهٔ خبر: 35549 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت خبر داد؛

بازگشایی جاده سردشت - پیرانشهر در آذربایجان غربی

بارش شدید برف و ریزش بهمن در محور تهم چورزق زنجان مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت گفت: جاده سردشت - پیرانشهر که بامداد جمعه براثر سقوط بهمن بسته شده بود باتلاش ماموران راهداری باز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزاد ظاهری مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت، گفت: سقوط بهمن بامداد امروز،جمعه ۱۳ اسفندماه، جاده سردشت- پیرانشهر حوالی دره گرژال را برای ۴ ساعت بست.

وی با بیان اینکه ارتفاع بهمن در مسیر به بیش از ۴ متر می رسید گفت: سقوط بهمن که در نیمه شب گذشته جاده را بست با تلاش شبانه راهداران و سه دستگاه بولدوزر، لودر و خودروی تیغه دار مسیر ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد بازگشایی شد.

وی دلیل این حادثه را بارندگی روز گذشته و همچنین گرم شدن هوا عنوان کرد و در رابطه با تلفات احتمالی به ایرنا، گفت: ریزش بهمن چون در آخر شب بوده و تردد خودروی کمتر بوده خوشبختانه تلفات مادی و جانی نداشته است و تعدادی خودروی سواری که در انتظار مانده بودند بعد از بازگشایی به مسیر خود ادامه دادند.

محور سردشت پیرانشهر در اطراف روستای گرژال به دلیل برفگیر بودن منطقه شاهد سقوط بهمن های فراوانی در سالجاری بوده اما با تلاش راهداران، مسیرها بلافاصله بازگشایی شده و تلفاتی نداشته است.

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق است. /

نظر شما