شناسهٔ خبر: 35634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان یزد برگزار شد:

جزئیات جلسه شورای حمل‌ونقل استان یزد

جلسه پنجمین نشست شورای حمل‌ونقل استان یزد با حضور معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری در محل فرودگاه یزد با هدف ارائه برنامه‌های دستگاه‌های حوزه حمل‌ونقلی استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، در این جلسه که مدیران ادارات کل فرودگاه، راه‌آهن، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و سایر مدیران و نمایندگان عضو این شورا حضور داشتند هر کدام از اعضا به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

سیدحسینی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری در این نشست ضمن اظهار رضایت‌مندی از دستگاه‌های حاضر گفت: در سالی که با کمبود اعتبارات عمرانی مواجه بوده‌ایم اقدامات مؤثر و خدمات خوبی را ارائه نموده‌اید.

وی با اشاره به اقدامات خوب حوزه ریلی در تجهیز و توسعه خطوط راه‌آهن و همچنین در حوزه فرودگاهی با برنامه‌های توسعه و تأمین امنیت پرواز ونیز اقدامات خوب راهداری در اجرای روکش و بهسازی محورها تقدیر کرد.

این مقام مسئول در خصوص پروژه‌های فعال حوزه راه و شهرسازی و پیشرفت قابل‌توجه طرح‌ها در این حوزه اظهار امیدواری کرد که با وفاق و همدلی دستگاه‌ها، شاهد هر چه بیشتر توسعه استان باشیم.

رئیس شورای حمل‌ونقل استان ضمن خیرمقدم به حاضرین و تشکر از حضور معاون امور عمرانی استانداری در این جلسه گفت: خوشبختانه در حوزه ریلی پروژه ۲ خطه کردن راه‌آهن که با پیشرفت ۷۵ درصدی را شاهدیم که در سفر اخیر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به استان یزد اعتبار خوبی را در تکمیل این پروژه پیگیری کرده‌ایم.

وی در خصوص طرح توسعه فرودگاه و تکمیل تجهیزات پروازی گفت: به زودی شاهد ارتقاء کیفیت فرودگاه یزد در سطح بین‌المللی خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به سند توسعه حمل‌ونقلی استان بیان کرد: این سند توسعه می‌تواند هماهنگی خوبی را در توسعه حوزه حمل‌ونقل استان داشته باشد و امیدواریم با اجرای مفاد این سند شاهد تحولات خوبی در این بخش باشیم.

نقصان محمدی با اشاره به آغاز پروژه آزادراه نطنز-انار بیان کرد: بخش توافقات اولیه شروع پروژه انجام شده و امیدواریم که به زودی قطعه سوم این پروژه از اردکان تا انار اجرایی شود.

نظر شما