شناسهٔ خبر: 35641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ابراهیم نصری خبر داد:

رفع ۱۸ نقطه حادثه‌خیز درمحورهای خراسان رضوی برای ایمنی سفرهای نوروزی/ پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی مسافران نوروزی استان/ راه‌اندازی ۱۰ دستگاه تردد شمار بر خط جدید

ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای رفع ۱۸ نقطه حادثه‌خیز اولویت‌دار شناسایی شده در محورهای این استان برای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی خبر داد.

ابراهیم نصری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: از اول اسفند پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی استان خراسان رضوی را آغاز کرده‌ایم و امسال افزایشی در نرخ بلیت‌ نداریم و پیش‌بینی می‌شود امسال با افزایش ۱۰ درصدی مسافرروبه رو شویم.

نصری همچنین با بیان اینکه رفع ۴۷ نقطه پرحادثه درمحورهای استان خراسان رضوی در دستور کار است، گفت: از این تعداد ۱۸ نقطه پرحادثه اولویت‌دار را تا نوروز ۹۵ رفع خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: همچنين عمليات نصب و راه‌اندازی ۴۶ دستگاه دوربين ثبت تخلف سرعت و ۲۱ دستگاه دوربين پلاك خوان و ۱۰ دستگاه ترددشمار برخط در دست اجراست كه در آينده نزديك به  بهره‌برداری خواهد رسيد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین به خط‌کشی و انجام عملیات لکه‌گیری و نصب تابلوهای جدید درمحورهای استان درآستانه نوروز اشاره کرد و افزود: ۴۲ گشت راهداری برای نوروز ۹۶ پیش‌بینی شده و ۵۵۰ نیروی انسانی با ۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین درمحورها مستقر شده‌اند.

وی گفت: نوروز ۹۵ نسبت به عید سال ۹۴ با کاهش ۳۷ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی روبه رو شدیم و امیدواریم امسال نیز نسبت به نوروز ۹۵ به کاهش ۲۵ درصدی تلفات جاده‌ای و تصادفات رانندگی برسیم.

نظر شما