شناسهٔ خبر: 35752 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

يك مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

پاسخگويی مديران مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بين‌راهی در ايام سفرهای نوروزی/ ۶۳۷ مجتمع‌ آماده بهره‌برداری است

بابک طالبی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: مدیران مجتمع‌های خدماتی–رفاهی بین‌راهی در ایام سفرهای نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مراجعه‌كنندگان و كاربران جاده‌ای در محورهای سراسر كشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بابك طالبی مدیركل سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری این سازمان با بیان این خبر افزود: به‌منظور پاسخگویی به مطالبات مراجعه‌كنندگان و كاربران جاده‌ای در راستای اصل مشتری مداری و تكریم آن‌ها، مشخصات مدیر داخلی مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی و شماره‌ تلفن همراه تهیه و در استان‌های ذی‌ربط اطلاع‌رسانی شده است.

وی افزود: در تفاهم‌نامه‌ای كه اخیراً میان كانون انجمن‌ صنفی مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی و كانون انجمن‌های صنفی كارفرمایی حمل‌ونقل مسافر و اتحادیه شركت‌های تعاونی مسافربری امضا شد، مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی محورهای سراسر كشور شناسایی شده و با بازدید از مجتمع‌ها و امكانات آن‌ها و با احصای نیازها، مطابق درخواست شركت‌های حمل‌و‌نقل مسافربری، صاحبان مجتمع‌های خدماتی – رفاهی می‌بایست خدمات موردنیاز را به مسافرین ارائه دهند كه در گام نخست، محور تهران تا شیراز به‌صورت پایلوت مورد بازدید نمایندگان هر دو بخش قرار گرفت.  

طالبی یادآور شد: در حال حاضر ۶۳۷ مجتمع‌ خدماتی – رفاهی بین‌راهی در سراسر كشور احداث و آماده بهره‌برداری هستند. همچنین بیش از ۳۸۰ مجتمع در دست ساخت و ۶۲۰ مجتمع در حال استعلام و تكمیل مدارك می‌باشند كه با تكمیل و احداث آن‌ها، نیازهای كشور تا حدود زیادی در زمینه خدمات‌رسانی به مسافران جاده‌ای مرتفع می‌گردد.

وی با تأكید بر اینکه مجتمع‌های خدماتی – رفاهی محلی مطمئن برای توقف و استراحت در حین سفرها است خاطرنشان كرد: روند رو به رشد استفاده هم‌وطنان از این تأسیسات بین‌راهی بیانگر استقبال و مطالبات به‌حق مسافران برای دریافت خدمات مناسب در حین سفر است كه سرمایه‌گذاران این مجموعه‌ها با ارائه خدمات مطلوب به كاربران جاده‌ای می‌توانند رضایت‌مندی آن‌ها را فراهم نمایند.

نظر شما