شناسهٔ خبر: 35756 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مديركل بنادر مازندران در نشست هماهنگی سفرهای نوروزی تاکید کرد:

ضرورت ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی

گردشگری دریایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با بیان اینکه دریا مهم‌ترین مقصد گردشگران نوروزی است بر لزوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سیاوش رضوانی امروز در نشست هماهنگی سفرهای نوروزی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به حضور گسترده هموطنان عزیز در ایام نوروز در سواحل استان مازندران، این نشست با هدف ایجاد هماهنگی بین ارگان‌های دریایی و شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه دریانوردی به منظور پیش‌بینی تمهیدات لازم در زمینه ایمنی گردشگری دریایی برگزار شده است.

 وی افزود: هماهنگی مأمورین دریابانی، مدیران شرکت‌های تعاونی قایقرانی، مالکان شناورهای تفریحی و مؤسسه‌های رده‌بندی آسیا و ایرانیان با بازرسان اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در تأمین ایمنی گردشگران دریایی ضروری است.

 رضوانی با اشاره به اهمیت گردشگری دریایی در سواحل دریای خزر بیان کرد: در صورت بهره‌گیری بهینه از ظرفیت‌های گردشگری دریایی در سواحل، ضمن بهره‌برداری از موهبت بزرگ دریا، می‌توان در جهت ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در مناطق ساحلی گام برداشت.

 در ادامه فرماندهان دریابانی شهرهای ساحلی، مدیران شرکت‌های تعاونی قایقرانی، مؤسسه‌های رده‌بندی آسیا و ایرانیان و بازرسان دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در خصوص چگونگی تأمین ایمنی سفرهای گردشگری دریایی در ایام نوروز به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

نظر شما