شناسهٔ خبر: 35804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نقصان محمدی عنوان کرد:

همکاری ارگان‌های مختلف استان برای تامین ایمنی مسافرت‌های نوروزی یزد/ توقف عملیات مرمتی و راهسازی از ۲۰ اسفند/ پیگیری اتمام طرح دو بانده كردن یزد- بافق در سال ۹۶

محمد رضا نقصان محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از برقراری هماهنگی کامل میان این اداره کل و ارگان‌هایی چون اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و امدادخودرو برای کاهش محسوس حوادث جاده‌ای در نوروز ۹۶ خبر داد.

محمدرضا نقصان محمدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد درگفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: با توجه به اقدامات همه دستگاه‌های امدادرسان چون اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و امداد خودرو و هماهنگی صورت گرفته میان این ارگان‌ها و اداره کل راه و شهرسازی امیدواریم نوروز امسال شاهد کمترین حوادث جاده‌ای باشیم و با ایمن‌سازی، بستر امنی را برای مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند فراهم کنیم.

نقصان محمدی افزود: ما در دو جلسه کمیته ایمنی سفرهای نوروزی به موضوعات رفع نقاط حادثه‌خیز کلیه محورهای مواصلاتی استان پرداختیم و رفع نقص نقاطی که مورد تأکید پلیس‌ راه استان است به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای محول شد. در آستانه نوروز از ۲۰ اسفند تمام عملیات مرمتی و راهسازی را متوقف کرده‌ایم و امدادرسانی در طول مسیر جاده را محور برنامه‌های سواری حمل ونقل در آستانه نوروز قرار داده‌ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد با بیان اینکه قرار گرفتن این استان در کریدور شمال - جنوب و مرکز کشور و نیز دومین استان معدنی کشور، اهمیت ایمنی و حفاظت از راه‌ها را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌های استان از طریق تدوین برنامه‌های عملیاتی در زمینه اجرا و طراحی در حوزه راهسازی و راهداری و همچنین انضباط در حوزه شهرسازی و مسکن درتهیه طرح‌های توسعه شهری از جمله برنامه‌های اصلی این اداره کل در سال ۹۶ خواهد بود.

وی با اشاره به افتتاح بخشی از طرح دو بانده کردن بزرگراه بافق-یزد همچنین بخشی از محور یزد-طبس در سال ۹۵ از پیگیری تکمیل این پروژه‌ها در سال ۹۶ خبر داد

مدیرکل اداره راه و شهرسازی یزد از پيگيری عمليات اجرايی ساخت راه اصلی  ندوشن- ورزنه نيز خبر داد و گفت: با توافقاتی كه صورت گرفته، به زودی اجرای عملیات پل‌سازی و ابنیه اين محور به طول ۴۲ کیلومتر آغاز می‌شود.

نظر شما