شناسهٔ خبر: 35826 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام شد

بازدید وزير راه و شهرسازی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی/ شرکت ۱۳۰ هزار داوطلب در آزمون صلاحیت حرفه‌ای مهندسان

آزمون وزیر راه و شهرسازی و معاون مسكن و ساختمان از یكی از مراکز آزمون ورود به حرفه مهندسی كه در پردیس دانشكده هنرهای زیبا در حال برگزاری است بازدید كردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسكن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، فرج‌اله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان كشور، منوچهر شیبانی اصل مدیركل دفتر توسعه مهندسی، حامد مانی‌فر مدیركل دفتر مقررات ملی و كنترل ساختمان و همچنین  نادر محمد زاده مدیركل راه وشهرسازی استان تهران صبح امروز ۱۹ اسفندماه از آزمون ورود به حرفه مهندسی در پردیس دانشكده هنرهای زیبای تهران بازدید كردند.

گفتنی است این آزمون كه برای دومین بار در سال جاری برگزار می‌شود در ۵ رشته عمران، معماری، نقشه‌برداری و برق و تاسیسات است و برای نخستین بار صلاحیت طراحی و نظارت در رشته‌های برق و مكانیك از هم جدا شده‌اند. این آزمون به طور همزمان در تمامی استان‌های كشور و در ۶۲ حوزه اصلی و ۸۵ مركز آزمون در حال برگزاری است و ۱۳۰هزار نفر شركت كننده دارد.

نظر شما