شناسهٔ خبر: 35841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی/ رقابت یکهزار و ۱۶۶ مهندس در استان

آزمون آزمون ورود به حرفه مهندسان از صبح پنجشنبه نوزدهم اسفندماه با رقابت هزار و ۱۶۶ نفر از مهندسان ساختمان استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، مجید محمدی سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار داشت: رقابت هزار و ۱۶۶ نفر از مهندسان ساختمان استان خراسان شمالی از صبح امروز پنجشنبه ۱۹/۱۲/۹۵ برای دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی آغاز شد.

وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان از صبح امروز پنجشنبه و همزمان با سراسر کشور در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد شهرستان بجنورد در حال برگزاری است.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی تصریح کرد: صبح امروز، رشته‌های عمران(نظارت)، معماری(نظارت) و نقشه برداری و عصر امروز رشته‌های معماری (اجرا)، عمران(اجرا) ، تاسیسات برقی(نظارت) و تاسیسات مکانیکی(نظارت) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی گفت: صبح فردا جمعه ۲۰/۱۲/۹۵ نیز آزمون رشته‌های عمران (محاسبات)، تاسیسات مکانیکی (طراحی) و تاسیسات برقی (طراحی) و بعد از ظهر جمعه ۲۰/۱۲/۹۵ آزمون طراحی معماری برگزار خواهد شد.

محمدی اظهار کرد: با برگزاری این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان، پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته‌های عمران، معماری، برق، مکانیک و نقشه‌برداری در پایه ۳ به قبول‌شدگان اعطا می‌شود.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: از هزار و ۱۶۶ نفر شرکت کننده در این دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان، تعداد ۱۵۱ نفر زن و ۱۰۱۵ نفر مرد هستند./

نظر شما