شناسهٔ خبر: 35847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در سیستان و بلوچستان

آزمون آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در سیستان و بلوچستان با حضور ۱۳۷۲ شرکت‌کننده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، آزمون‌های نوبت دوم ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور در سه نوبت صبح و عصر پنج شنبه و همچنین صبح جمعه در دو حوزه زاهدان و ایرانشهر در ۵ رشته ساختمان شامل : عمران، معماری، نقشه برداری، تأسیسات برقی و مکانیکی و در تمامی صلاحیت ها برگزار شد.

 قبل از ظهر امروز پنج شنبه مورخه ۱۹/۱۲/ ۹۵ دکتر باقر کرد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس مالکی مدیر کل راه و شهرسازی ، مهندس بیجار مدیر کل دفتر فنی استانداری،  مهندس مهدیار مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی و دیگر مسئولین استان از روند برگزاری این آزمون در حوزه زاهدان در محل دانشگاه سیستان و بلوچستان بازدید نمودند.

مهندس مالکی مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه این بازدید گفت: آزمون به صورت کتاب باز بوده و داوطلبان علاوه بر استفاده از کتابهای همراه خود، صرفاً اجازه استفاده از ماشین حساب و جزوه های همراه خود را داشته و همراه داشتن هر نوع لپ تاپ، تلفن همراه، و ساعت هوشمند غیر مجاز میباشد.

وی افزود: تعداد کل شرکت کنندگان در حوزه زاهدان یک هزار و صدو چهار نفر که از این تعداد ۱۷۴ نفر زن(حدوداً ۱۶ درصد) و ۹۳۰ نفر مرد(حدوداً ۸۴ درصد) و  اما در حوزه ایرانشهر تعداد شرکت کنندگان ۲۶۸ نفر شامل ۱۱ نفر زن و ۲۵۷ نفر مرد  میباشد.

مسعود مالکی بیان داشت: شرکت کنندگان در سطح استان ۱۳۷۲ نفر شامل ۱۸۵ نفر زن و ۱۱۸۷ نفر مرد هستند  که در این آزمون به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: حد نصاب قبولی در آزمون کسب حداقل ۵۰ درصد نمره کل میباشد که نتایج در نیمه اول خرداد ماه سال ۱۳۹۶ در سایت مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی www.inbr.ir اعلام می گردد.

نظر شما