شناسهٔ خبر: 35907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی؛

خط‌کشی محورهای مواصلاتی استان زنجان در حال انجام است

خط کشی رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: عملیات خط‌کشی ۴۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان زنجان با الویت محورهای شریانی و آزادراه‌ها و به منظور آماده‌سازی برای ایام نوروز در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، مسعود قاسمی با اعلام این خبر افزود: خط‌کشی ترافیکی محورهای استان با الویت مبادی ورودی شهرها و قسمتی از جاده‌ها که خط‌کشی آن‌ها از بین رفته است در حال انجام است.

وی تصریح کرد: چهار اکیپ نیز مشغول تعمیر و بازسازی گاردیل‌های آسیب‌دیده بر اثر سوانح رانندگی در سطح استان هستند و این عملیات تا آخرین روز تعطیلات نوروز در کلیه محورهای مواصلاتی استان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار کرد: شستشو و تعمیر علائم در سطح محورهای استان و همچنین تعمیر و نگهداری چراغ‌های روشنایی معابر و چشمک‌زن‌های موجود در سطح جاده‌ای استان زنجان توسط سه اکیپ در حال انجام است.

قاسمی با اشاره به تکمیل و رفع نقص تابلوهای اطلاعاتی در آزادراه زنجان – قزوین تأکید کرد: آشکارسازی نقاط پرتصادف از طریق نصب علائم و تجهیزات ایمنی نیز به منظور افزایش ارتقا ایمنی در محورهای مواصلاتی استان زنجان برای ایام نوروز در دستور کار قرار دارد.

نظر شما