شناسهٔ خبر: 35920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آستانه استقبال از عید نوروز صورت می‌گیرد:

نظارت مستمر بر نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی-رفاهی همدان در ایام نوروز

محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان همدان به صورت مستمر و لحظه‌ای مورد بازدید قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: در آستانه استقبال از عید نوروز، رضایتمندی مسافران و ارائه خدمات مطلوب به مسافرین و رانندگان در طول سفر امکانات نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی-رفاهی استان همدان به صورت نظارت مستمر و لحظه‌ای مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر ارائه خدمات مناسب به ویژه تجهیز نمازخانه؛ وضوخانه و سایر اماکن موجود در مجتمع‌های خدماتی- رفاهی استان به مسافرین نوروزی، اظهار کرد: سعی شده است تا امکانات مورد نیاز نمازخانه‌های بین‌راهی تجهیز و تأمین شود.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی سرویس بهداشتی، نمازخانه تمیز و مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش، غذاخوری و فروشگاه در این مجتمع‌های بین‌راهی در ایام نوروز مورد انتظارات است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اظهار کرد: نظارت بر نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی-رفاهی پیوسته وجود دارد تا اینکه مسافران برای نماز و عبادت در انجام سفر خود بتوانند بهترین استفاده را ببرند.

رودباری بیان کرد: نمازخانه‌های مجتمع‌ها در ایام نوروز به صورت ویژه و روزانه توسط گروه‌هایی از کارشناسان فنی، ادارات و سازمان‌های ذیربط در چندین نوبت متوالی مورد بازرسی قرار گرفته و پس از تذکر نقاط ضعف و کاستی‌ها در بازدید مجدد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی ضمن تأکید بر خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب مجتمع‌های خدماتی -رفاهی گفت: هدف از ایجاد مجتمع‌های بین‌راهی جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آن‌ها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها است.

وی بیان کرد: استان همدان از نظر دارا بودن مجتمع‌های خدماتی رفاهی از برترین‌های کشور بوده و در حال حاضر ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای استان در ایام نوروز آمادگی پذیرایی از مسافران هستند.

نظر شما