شناسهٔ خبر: 36021 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عبداللهی خبرداد:

ارائه‌خدمات فناوری اطلاعات در مجتمع بندری امام خمینی( ره) به دریانوردان

بندر امام خمینی مدیر‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از افزایش سطح خدمات رفاهی و الکترونیکی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به منظور رضایتمندی بیشتر اعضای جامعه بندری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای توسعه ارائه خدمات به جامعه بندری و دریایی و با توجه به لزوم پیاده سازی مقررات ویژه از جمله مقاوله نامه کار دریایی(MLC) در این خصوص که طی آن بر افزایش سطح رضایتمندی و رفاه دریانوردان و ارائه خدماتی همچون سرویس‌های نوین الکترونیکی و فناوری اطلاعات تاکید شده، پروژه پوشش اینترنت حاشیه‌ی اسکله‌های این مجتمع بزرگ بندری تحت ابر الکترونیکی اجراء و مـــــورد بهره برداری قرار گرفت.

‌عبدالهی افزود: این پروژه از سوی واحد فنی و نگهداری این اداره کل در دو فاز اجرا گردید و با اتمام نصب و راه اندازی تجهیزات مربوطه، توسط واحد طرح و توسعه وارد مدار بهره برداری شد.  

‌وی در تبیین اهداف راه اندازی این قبیل خدمات عنوان‌کرد: توسعه دولت الکترونیک و طی‌شدن روند هوشمند سازی در این مجتمع بندری، امکان ارائه خدمات مبتنی برIP، از جمله اینترنت به صورت wireless در حاشیه اسکله ها را فراهم می کند. این پروژه همچنین توان ارائه خدمات سرویس های مجزا از جمله؛ ارتباطات دیداری، شنیداری و ارتقا کیفیت خدمات دیتا و وی پی ان (VPN) با شبکه داخلی را برای شرکت های خصوصی و دیگر مشتریان بندری فراهم می نماید.

 عبداللهی با اشاره به اتمام این پروژه در سال جاری اظهار کرد: بی شک برخورداری از خدمات ابر الکترونیکی در اسکله های این مجتمع بزرگ بندری، گام دیگری به منظور انطباق با الزامات بین المللی و جلب رضایت مشتریان می باشد.

نظر شما