شناسهٔ خبر: 36151 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شعبان‌علی خاوری خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۸کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت- قزوین/ تکمیل حلقه آزادراه در بازه زمانی ۲.۵ ساله

شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: عملیات اجرایی هشت کیلومتر از ۱۱ کیلومتر مسیر باقی‌مانده آزادراه رشت - قزوین آغاز شده و در بازه زمانی ۲.۵ ساله به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شعبان‌علی خاوری، مدیر کل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به قطعه ۱۱ کیلومتری آزادراه رشت ـ قزوین در منطقه رودبار ـ منجیل اظهار کرد: بهمن ماه سال ۹۳ عملیات اجرایی قطعه باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین آغاز شد و ۳.۳ کیلومتر از این مسیر در بهمن‌ماه سال جاری به اتمام رسیده است.

وی ۳.۳ کیلومتر از مسیر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین را آماده افتتاح عنوان کرد و افزود: مسیر مذکور دارای ۲ هزار و ۹۰۰ متر تونل و ۵۵۰ متر پل است و با هزینه ۱۸۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

به گزارش فارس، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه پروژه مذکور یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌های اجرایی راهسازی در کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: سازه‌های ۳.۳ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین با کیفیت اجرا شده و امیدواریم با افتتاح آن گره ترافیکی محدوده منجیل که در سال‌های گذشته با آن مواجه بودیم و مردم بسیار معطل می‌شدند، از بین برود و مسافران با خاطری خوش وارد گیلان شوند.

خاوری، پروژه ۳.۳ کیلومتری باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین را سبب دسترسی آسان به آزادراه خواند و بیان کرد: استانداردهای پروژه مذکور به صورت آزادراه رعایت شده است.

وی از آغاز عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین خبر داد و گفت: پروژه مذکور در بازه زمانی ۲.۵ ساله به اتمام می‌رسد و با بهره‌برداری از آن حلقه آزادراه رشت ـ قزوین تکمیل می‌شود.

نظر شما