شناسهٔ خبر: 36196 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فعالیت اکیپ امداد تعمیرات سیارنوروزی راهداری در جاده‌های استان همدان

مانور همگام با اجرای طرح نوروزی اکیپ امداد تعمیرات سیارنوروزی راهداری در جاده‌های استان همدان از ۲۵ اسفند سال جاری فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کلراه و شهرسازی همدان،  فرشید بیات، رئیس اداره ماشین آلات راهداری استان همدان گفت: در ایام تعطیلات نوروز دو اکیپ امداد در ستاد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان مستقر می‌شوند.

وی افزود: چندین دستگاه نیسان پیکاپ با نصب تابلوی مشخص به طور مستمر در محورها در تردد هستند تا در صورت مشاهده خودروی نیازمند به تعمیر بتوانند امداد رسانی مناسبی را ارئه دهند.

رئیس اداره ماشین آلات راهداری استان همدان خاطرنشان کرد:  در تمام شهرستان‌های استان نیز یک دستگاه خودروی مکانیک سیار در جاده‌های استحفاظی آن شهرستان  حضور می‌یابند تا ارائه دهنده خدمات فنی به مسافرین باشند.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های امدادی تعمیرات سیار به خودروهایی که نیاز به تعمیرات از جمله تعویض تسمه، باتری سازی، یدک کردن و...  کمک می‌کنند تا آنان را به محل ایمن برسانند.

بیات خاطرنشان کرد: دو اکیپ مستقر در ستاد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با تحت پوشش قرار دادن محورهای مواصلاتی اصلی آماده خدمت‌رسانی به مسافران است.

نظر شما