شناسهٔ خبر: 36209 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

کنارگذر کرمانشاه با حضور آخوندی زیربار ترافیک می‌رود/ ساخت ۱۶ آزادراه در کشور

افتتاح - جاده معاون وزیر راه و شهرسازی از ساخت همزمان ۱۶ آزادراه با تلاش ۱۵ هزار نفر به طور همزمان در نقاط مختلف کشور خبر داد و گفت: روز جمعه هفته جاری کنارگذر با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در استان کرمانشاه زیر بار ترافیک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از فارس، خیرالله خادمی امروز در جریان افتتاح تونل منجیل در آزادراه رشت ـ قزوین با اشاره به بازگشایی مسیر ۳ هزار و ۲۰۰ متری از باقی‌مانده آزادراه رشت ـ قزوین اظهار کرد: ۱۸۰ میلیارد تومان برای بهره‌برداری از پروژه مذکور هزینه شده است و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های افتتاحی در شمال کشور محسوب می‌شود.

وی به پیشرفت ۳۳ درصدی مسیر آزادراه امامزاده هاشم (ع) به قزوین در مدت ۱۷ سال گذشته اشاره کرد و افزود: مسیر مذکور ۱۳۸ کیلومتر طول دارد و اکنون دارای ۴۹ درصد پیشرفت فیزیکی است و این امر نشان می‌دهد دولت به پروژه‌های عمرانی در کشور توجه ویژه‌ای دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از ساخت ۱۶ آزادراه به طور همزمان در کشور خبر داد و بیان کرد: ۱۵ هزار نفر برای احداث آزادراه‌های مذکور در نقاط مختلف کشور در حال تلاش هستند.

خادمی با بیان اینکه عملیات ریل‌گذاری در پنج استان کشور با سه پیمانکار آغاز شده است، تصریح کرد: گیلان از جمله استان‌های در حال اجرای پروژه ریل‌گذاری محسوب می‌شود و این امر در توسعه اقتصادی استان‌ها و کشور موثر است.

وی، حجم احداث آزادراه‌ها و راه‌آهن در دولت کنونی نسبت به دولت‌های گذشته را بیشتر عنوان کرد و گفت: گسترش راه‌آهن و آزادراه از موضوع‌های مهم برای کشور محسوب می‌شود.

مدعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در پایان اظهار کرد: روز جمعه هفته جاری کنارگذر با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در استان کرمانشاه زیر بار ترافیک می‌رود.

نظر شما