شناسهٔ خبر: 36271 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

علیخانی در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

آماده‌باش اکیپ‌های گشت‌زنی به صورت شبانه‌روزی در لرستان طی ایام نوروز/ معرفی آبشارهای حیرت‌انگیز تا آتار تاریخی در لرستان

علی علیخانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی لرستان خبر داد: در طول تعطیلات نوروزی کشیک‌های ستادی و اکیپ‌های گشت‌زنی به صورت شبانه روزی در حوزه املاک و حقوقی فعال بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل با متخلفان برخورد خواهند کرد.

علی علیخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص اقدامات انجام شده در آستانه نوروز ۹۶ در استان بیان کرد: در راستای وظایفی که در این ایام بر عهده اداره ‌کل راه و شهرسازی است جلسات متعددی را با دستگاه‌های زیرمجموعه برگزار و به بررسی وظایف بخش‌های گوناگون در این زمان پرداختیم.

علیخانی در ادامه بیان کرد: براساس جلسات برگزار شده فرودگاه‌ها و راه‌آهن موظف به اطلاع‌رسانی کامل درخصوص برنامه زمان‌بندی سفر و نخوه فروش بلیت و خدمات مربوطه خواهند بود.

وی همچنین با اشاره به این مطلب که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز موظف به ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها در این ایام است گفت: اداره هواشناسی نیز در طول تعطیلات اطلاعات و هشدارهای لازم در استان را به صورت مستمر به مسافرین ارائه خواهد کرد.

علیخانی با تأکید براینکه اداره کل راه و شهرسازی در این مدت موظف به نظارت براین امور خواهد بود گفت: تعدادی مهمانسرا نیز برای اسکان مسافرین به ویژه افرادی که دچار مشکل شده و نیاز به اقامت اضطراری دارند فراهم شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی لرستان همچنین خبر داد: در طول تعطیلات نوروزی کشیک‌های ستادی و اکیپ‌های گشت‌زنی به صورت شبانه‌روزی در حوزه املاک و حقوقی فعال بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل با متخلفان برخورد خواهند کرد.

این مقام مسئول در معرفی جاذبه‌های توریستی استان نیز بیان کرد: استان لرستان از جمله استان‌هایی است که برای گردشگرانی که در ایام نوروز به ایرانگردی می‌پر‌دازند دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. هر کس به هر سلیقه‌ای می‌تواند مکانی مطابق میل خود برای لذت بردن در دسترس داشته باشد چه از امامزاده‌هایی که برای افرادی که در نوروز سعی دارند سال جدید را در فضایی معنوی سپری کنند تا آثار تاریخی و باستانی که برخی از آنها در کشور کم‌نظیر است تا طبیعت بکر و زیبا که می‌تواند خاطرات زیبایی را برای کسانی که به این مکان‌ها عزیمت می‌کنند بر جای گذارد.

علیحانی در ادامه مسجد امام بروجرد، تونل برفی ازنا، آبشار آب سفید الیگودرز، بارگاه ملکوتی امامزاده ابراهیم(ع) معروف به «بابابزرگ»، دریاچه گهر، قلعه فلک الافلاک، امام زاده شاه محمد کوهدشت، آبشارچکان، دشت لاله های واژگون الیگودرز، سفیدکوه لرستان، غار وقت و ساعت، آبشار شیرز و گلدشت را از اماکن توریستی و گردشگری جذاب واقع در استان لرستان اعلام کرد و گفت: هر کس به هر سلیقه‌ای می‌تواند مکانی مطابق میل خود برای لذت بردن در این استان در دسترس داشته باشد چه از امامزاده‌هایی که برای افرادی که در نوروز سعی دارند سال جدید را در فضایی معنوی سپری کنند تا آثار تاریخی و باستانی که برخی از آنها در کشور کم نظیر است تا طبیعت بکر و زیبا که می‌تواند خاطرات زیبایی را برای کسانی که به این مکان‌ها عزیمت می‌کنند بر جای گذارد.

نظر شما