شناسهٔ خبر: 36273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بین دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد بدست آمد:

کسب رتبه برتر راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد

تقدیر رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره در ارزیابی عملکرد ایام‌الله دهه فجر، در بین ۷۲ دستگاه‌های اجرایی، موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، افشین قائدی افزود: این موفقیت حاصل تلاش مدیریت کل، مدیریت‌ها و رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی در ارائه خدمات است.

گفتنی است مراسم تجلیل از روابط عمومی‌های برتر در حاشیه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح از طرف استاندار برگزار شد.
در لوح تقدیمی این چنین آورده:

جناب آقای افشین قائدی
مسئول محترم روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

سلام‌علیکم

بدون تردید، فعالیت‌های اطلاع‌رسانی مؤثر و ارتباطات دوسویه روابط عمومی راه گشای فردایی سرافراز و روشن و نیز موجب اعتمادسازی و مشارکت هرچه بیشتر در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

ضمن قدردانی از مدیریت خلاق و تلاش‌های درخور تحسین جنابعالی در امر خطیر روابط عمومی و کوشش برای پیشبرد اهداف دولت تدبیر و امید، کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان در دهه فجر ۱۳۹۵ را تبریک می‌گویم.

امید است در ظل عنایات ایرمنان و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

سیدموسی خادمی
استاندار

نظر شما