شناسهٔ خبر: 3629 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه شهرسازي خبر داد:

پيگيري جذب نيروهاي متخصص در سال 94 / قبول شدگان آزمون‌هاي 90 و 91 در اولويت جذب

سيد سعيد سيدعلايي معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت راه و شهرسازي گفت: براي سال آينده به كارگيري نيروهاي متخصص جديد در زيرمجموعه‌هاي وزارت راه شهرسازي را از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور دنبال مي‌كنيم.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره كل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان، سيد سعيد سيدعلايي كه در جمع بيش از 80 نفر از مديران و اعضاي هسته هاي گزينش تابعه اين وزارتخانه در بندر شهيد رجايي سخن مي گفت، اظهار كرد: برگزاري هشتمين دوره آموزشي طي 2 سال گذشته با هدف ارتقاء دانش علمي هسته هاي گزينش در دستور كار قرار گرفته است و اين موضوع طي سال هاي آينده نيز دنبال مي شود.

وي افزود: در مجموعه وزارت راه و شهرسازي 9 هسته گزينشي ايجاد شده است كه به زودي هسته مركزي گزينش اين وزارت خانه نيز تشكيل مي شود.

سيد علايي خاطرنشان كرد: بازرسي هاي دبيرخانه هيات مركزي گزينش نيز در امور اداري، تحقيق، مصاحبه و صدور راي در حال پيگيري است و برنامه داريم پرونده هاي مرحله بررسي و رسيدگي كمتر از 3ماه به انجام برسد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت راه و شهرسازي و دبير هيات مركزي گزينش اين وزارتخانه همچنين در بخش ديگري از سخنان خود ضمن اشاره به اينكه هم اكنون كارهاي حاكميتي به وزارتخانه و امور تصدي گري به بخش خصوصي واگذار شده است، گفت: براي سال آينده به كارگيري نيروهاي متخصص جديد در زيرمجموعه هاي وزارت راه شهرسازي را از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور دنبال مي كنيم.

سيد علايي اولويت جذب نيروهاي انساني جديد در اين وزارت خانه را انجام امور گزينش 2هزار و 721 نفر از افرادي كه در سال 90و91 در آزمون هاي استخدامي قبول شده اند، اعلام كرد و افزود: اصلاح ساختار وزارت راه و شهرسازي، سازمان ها و شركت هاي تابعه آن در اين زمينه نيز تا پايان سال اجرايي مي شود.

به گفته وي، سازمان بنادر و دريانوردي از سازمان هاي موفق گزينش طي ساليان اخير بوده كه هم اكنون ساختارهاي هسته گزينش در آن اصلاح شده و تشكيلات تفصيلي آن نيز پس از تصويب، در حال سپري كردن مراحل قانوني درسازمان مديريت و برنامه ريزي كشور است.

دبير هيأت مركزي گزينش وزارت راه و شهرسازي در خصوص استخدام هاي جديد اين وزارت خانه خاطرنشان كرد: در طول برنامه چهارم توسعه به لحاظ نيروي انساني خروجي هايي داشتيم كه براساس آن با انجام مكاتبات با سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور براي پايان برنامه پنجم در سال 94 سهميه نيروهاي كارشناسي را ارتقاء خواهيم داد./

نظر شما