شناسهٔ خبر: 3640 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

مهرآبادي مطرح كرد:

پرونده مسکن مهر سال ۹۵ بسته می‌شود / علت ديركرد آماده نبودن خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این که اتمام همه پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال آینده محقق نمی‌شود گفت: اتمام کار ۱۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر در سال ۹۵ انجام می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي احمد اصغری مهرآبادی در سقز با اشاره به اینکه قرار بود پرونده مسکن مهر تا پایان سال 94 بسته شود به تسنيم گفت: به دلیل اینکه شورای پول و اعتبار افزایش وام مسکن مهر را دیر تصویب کرد اتمام همه پروژه‌های مسکن تا پایان سال آینده محقق نمی‌شود.

وی گفت: 90 درصد پروژه‌های مسکن مهر سال 94 به اتمام می‌رسد و اتمام کار 10 درصد پروژه‌ها هم در سال 95 انجام می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی عمده مشکل واحدهای مسکونی مسکن مهر در کشور را  آماده نبودن خدمات دستگاه‌های خدمات رسان اعلام و تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای حل مشکلات این بخش توسط دولت انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه، تسهیلات مسکن مهر افزایش مناسبی داشته است گفت: از این پس برای هر واحد از مسکن مهر 300 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

‌اصغری مهرآبادی افزود: به دنبال افزایش قیمت مصالح ساختمانی بسیاری از واحدهای در دست ساخت مسکن مهر نیمه کاره ماندند که تلاش برای به اتمام رساندن واحدهای راکد هم توسط وزارت راه و شهرسازی در دستور کار است.