شناسهٔ خبر: 36464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر اطلاعات در بازدید از پروژه‌های راهسازی لارستان:

آماده هرگونه حمایت و همکاری در خصوص پروژه‌های راهسازی هستم

بازدید وزیر اطلاعات در بازدید از دوپروژه تونل شهید باقری و آزاد راه لامرد پارسیان واقع در زادگاه خود گفت: آماده هرگونه حمایت و همکاری در خصوص پروژه‌های راهسازی هستم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر  اطلاعات در سفر به زادگاه خود لامرد از دو پروژه مهم تونل شهید باقری و آزادراه لامرد پارسیان بازدید نموند.

علیرضا راستیار رییس اداره راه وشهرسازی لامرد عنوان داشت: تونل شهید باقری به طول ۲۶۵۰ متر و عرض ۱۳متر و ارتفاع ۹ متر به عنوان بزرگترین تونل جنوب کشور در حال احداث است و تا کنون بیش از ۶۰۰ متر عملیات لاینینگ و ۲۱۰۰ متر دیوار بتنی آن به پایان رسیده است.

وی افزود : ادامه این مسیر تا خنج نیز به طول ۴۸ کیلومتر است و ۲۴ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده  و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

راستیار ادامه داد : یکی دیگر از پروژه های مهم در حوزه این اداره کل آزاد راه لامرد پارسیان به طول ۴۵ کیلومتر به صورت سه خط عبوررفت و سه خط عبور برگشت و با اعتبار ۱۰۰ درصدی سرمایه گذار بخش خصوصی در حال احداث است که با احداث این مسیر فاصله لامرد به پارسیان حدود ۵۰ کیلومتر کاهش می یابد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژههای در حال احداث اداره کل راه وشهرسازی لارستان در لامرد افزود :طی ۳۰ سال اخیرشاهد دگرگونی های زیادی در راههای حوزه استحفاظی اداره کل راه وشهرسازی لارستان بوده ایم که نشان از تلاش و فعالیت پرسنل این اداره کل دارد.

وزیر اطلاعات ضمن اعلام حمایت و همکاری از پروژه‌های راهسازی افزود: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در آخرین جلسه هیات دولت صورت گرفت بحث به تصویب رسیدن آزادراه لامرد پارسیان بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی ادامه داد : بنده هر روز پروژه های راهسازی اداره کل راه وشهرسازی لارستان را پیگیری میکنم و شاهد برگزاری مناقصات بسیار زیادی در حوزه این اداره کل هستم

لازم به ذکر است در این بازدید سید محسن علوی نماینده مردم لامرد و مهر،  حسینی فرماندار لامرد، شادمانی مدیریت راهداری اداره کل راه وشهرسازی لارستان و علیرضا  راستیار رییس اداره راه و شهرسازی لامرد وزیر محترم اطلاعات را همراهی کردند.

نظر شما