شناسهٔ خبر: 36465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

تردد بیش از ۲۱۷هزار خودرو طی ۹ روز از محورهای لارستان

باقری فرد باقری فرد گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی ازتاریخ ۹۵/۱۲/۲۵ تا تاریخ ۹۶/۱/۳ بیش از ۲۱۷هزار ۳۴۰ خودرو از حوزه استحفاظی اداره كل راه وشهرسازی لارستان عبور كرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان عنوان داشت: بيش از ۲۱۷هزار و ۳۴۰ خودرو از محورهای حوزه استحفاظی این اداره کل عبوركرده اند كه بيشترين تردد مربوط به محور لار- جهرم با ۶۳۶۹۴ خودرو، لار- بندرعباس ۵۸۹۴۳ خودرو، گله دار - مهر ۵۷۰۸۵خودرو و در محور لار- بستک ۳۷۶۱۸ خودرو بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر که شاهد نزول رحمت الهی و بارش‌های شدید در حوزه استحفاظی هستیم بیش از ۱۸ اکیپ راهداری به همراه ۱۵۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۲۰ نفر راهدار به صورت شبانه‌روزی در جاده‌ها در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: بیش از ۳۵۹۲ کیلومتر راه و ۲۵ گردنه در حوزه استحفاظی این اداره کل و جود دارد و بحمدالله با همت راهداران مشکل خاصی نداشته و در حال حاضر کلیه مسیرهای باز است.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد از عجله و شتاب خودداری کرده و هنگام خواب‌آلودگی از رانندگی خودداری کنند و همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده در مسیر نسبت به داشتن برف‌پاک‌کن و دیگر الزامات اقدامات لازم را صورت داده و با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کنند.

وی همچنين از مردم منطقه خواست جهت اطلاع از اخرین وضعیت راهها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایید یا با عضویت در کانال تلگرامی این اداره کل به آدرس https://t.me/larestanroud از آخرین اخبار و وضعیت راههای اطلاع یابید  و همچنین می توانید انتقادات وپيشنهادات خود را از طريق پيام كوتاه به شماره ۳۰۰۰۴۸۶۶۰۰۱۹۷۱ با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.

نظر شما