شناسهٔ خبر: 36498 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم بارش‌ها در نواحی شرقی و جنوبی طی دو روز آینده/ آب‌های خلیج فارس مواج است

باران کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها در نواحی شرقی و جنوبی طی دو روز آینده خبر داد و گفت: در دو روز آینده در برخی از مناطق شمال شرق و جاده‌های کوهستانی نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح شرایط جوی کشور طی سه روز آینده اعلام کرد:  طی پیش‌بینی‌های انجام شده در ۲۴ ساعت آینده شاهد وقوع بارش در جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور خواهیم بود.

گودرزی با بیان اینکه بروز رگبار، رعد و برق و وقوع تگرگ نیز در این مدت زمان در نقاط جنوبی دور از انتظار نحواهد بود گفت: همچنین بالا آمدن آب رودخانه‌ها و طغیان مسیل‌ها نیز تا فردا در مناطق نام ذکر شده پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به این مطلب که بارش‌ها در نواحی شرقی و جنوب کشور نیز طی روزهای یکشنبه و دوشنبه ادامه خواهد داشت گفت: در دو روز آینده در برخی از مناطق شمال شرق و جاده‌های کوهستانی نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

به گفته وی آب‌های خلیج فارس نیز طی سه روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

گودرزی آسمان امروز تهران را همراه با بارش پراکنده و وزش باد اعلام کرد و گفت: میزان بارش‌ها و ابر از فردا در تهران کاهش یافته و حداکثر دمای آن نیز ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود./

نظر شما