شناسهٔ خبر: 3651 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام شد:

زمان افتتاح بازار نقش جهان اندیشه/ راه‌اندازی تور گردشگری برای مردم / معاون رئیس جمهور امروز از بازار اندیشه بازدید می‌کند

نقش جهان اندیشه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه از زمان افتتاح بازار سرمایه‌گذاری نقش جهان اندیشه خبر داد و گفت: تور گردشگری هم برای علاقه‌مندان به بازدید از این پروژه فعال شده است و تاکنون نیز گروه‌هایی از این بازار بازدید کرده‌اند.

محمد آیینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره زمان افتتاح "بازار سرمایه‌گذاری نقش جهان اندیشه" گفت: ساخت و احداث پروژه بازار سرمایه‌گذاری نقش جهان اندیشه به اتمام رسید و فقط منتظر وصل شدن انشعابات برق هستیم. با هماهنگی‌های به عمل آمده این پروژه اوائل اسفندماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شهر جدید اندیشه با اینکه واحدهای تجاری بازار نقش جهان اندیشه بلافاصله بعد از وصل شدن انشعاب برق تحویل داده خواهد شد ادامه داد: پیش از افتتاح بازار نقش جهان، مردم ساکن در شهر اندیشه از فضاهای آن دیدن کردند و به عقیده من این پروژه بسیار مورد استقبالشان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: تور گردشگری هم برای علاقه‌مندان به بازدید از این پروژه فعال شده است و در هفته گذشته دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران یکی از گروه‌هایی بودند که از این پروژه بزرگ بازدید کردند.

عصر امروز شنبه چهارم بهمن محمد سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از این بازار بازدید خواهد کرد./

نظر شما