شناسهٔ خبر: 36522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری راه‌آهن تهران:

غرفه‌های متخلف از سوی راه‌آهن هم جریمه می‌شوند/ کاهش تخلفات در ایستگاه‌ها با همکاری اداره تعزیرات و راه‌آهن

ایستگاه راه آهن تهران علیرضا منادی معاون مسافری راه‌آهن تهران با بیان اینکه «جرائمی با هدف جلوگیری از تکرار تخلفات برای غرفه‌های متخلف در نظر خواهیم گرفت» تصریح کرد: ما برای غرفه‌های متخلف، علاوه بر جریمه‌های تعزیرات حكومتی، جرائمی در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ به دنبال گشت‌های مشترك تعزیرات بر نحوه خدمات‌رسانی غرفه‌های موجود در ایستگاه راه‌آهن تهران 

معاون مسافری راه‌آهن تهران گفت: قبل از شروع پیك مسافرت‌های نوروزی، نسبت به نوسازی غرفه‌ها، بازدیدهای مستمر غرفه ها از نظر بهداشتی و نیاز مسافران نظارت شد و روز به روز در جهت بهبودی غرفه ها و خدمات‌رسانی بهتر به مسافران درحال گام برداشتن هستیم.

علیرضا منادی افزود: ما نظارت هایمان را افزایش خواهیم داد و جرائمی را هم برای غرفه‌های متخلف در نظر خواهیم گرفت كه تخلفات تكرار نشود.

وی گفت: ما برای غرفه‌های متخلف، علاوه بر جریمه‌های تعزیرات حكومتی، جرائمی در نظر گرفته‌ایم.

منادی با اشاره به اینكه غرفه‌ها در اختیار بهره‌بردارانی است كه در مزایده برنده‌شده‌اند، افزود: ما به شكایت مسافران از غرفه‌های متخلف رسیدگی می‌کنیم.

وی تأکید كرد: باید نظارت‌هایمان را افزایش بدهیم تا مردم راضی باشند.

در ادامه سخنگوی اداره كل تعزیرات حكومتی استان تهران نیز در ادامه  اعلام كرد: مسئولان اگر مانند راه‌آهن، دست‌به‌دست ما بدهند و به كمك بیایند می‌توانیم شاهد كاهش تخلفات باشیم.

امید شهرآبادی سخنگوی اداره كل تعزیرات حكومتی استان تهران گفت: در پایان دور نخست مسافرت‌های نوروزی قرار داریم و پایانه ها اعم از زمینی، هوایی و ریلی مورد استقبال بیشتری قرار دارند.

وی افزود: در ایستگاه راه‌آهن تهران باتوجه به نظارت هایی كه از طرف مسئولان راه‌آهن انجام شده، وضعیت بسیار مطلوبتر شده است كه ما از آنها تشكر می‌كنیم.

شهرآبادی گفت: مسئولان اگر مانند راه‌آهن، دست‌به‌دست ما بدهند و به كمك بیایند می‌توانیم شاهد كاهش تخلفات باشیم.

نظر شما