شناسهٔ خبر: 36568 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رییس پلیس راه مازندران مطرح کرد

ترافیک پرحجم و احتمال سقوط بهمن در جاده‌های مازندران/ توصیه‌های پلیس را جدی بگیرید

نوروز- پلیس راه رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده سوادکوه ترافیک پرحجم و روان دارد، گفت: ترافیک در جاده‌های هراز و کندوان نیمه‌سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سرهنگ قدمی با اعلام این مطلب که ترافیک در جاده سوادکوه پرحجم و روان  و در جاده‌های هراز و کندوان نیمه سنگین است، افزود: با توجه به افزایش دمای هوا و احتمال سقوط بهمن در جاده های مازندران، رانندگانی که در مسیرهای کوهستانی تردد می‌کنند، توصیه های پلیس را جدی بگیرند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت ۱۴ تاریخ های ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲ بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) ‌ یکطرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است افزود: تردد وسایل نقلیه در جاده کرج – چالوس از ساعت ۱۲ تاریخ های ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ۹۶ تا ساعت ۳ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع، و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا ۳ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد کامیون های حامل کود شیمیایی، روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در جاده های هراز و کندوان اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۸ صبح ۱۰ فروردین تا ساعت ۲ بامداد ۱۵ فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر و کامیون ها نیز از ساعت ۸ روز پنجشنبه ۱۰ فروردین تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۵ فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ قدمی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۰۱۱۲۱۸۲۹۳۴ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

نظر شما