شناسهٔ خبر: 36597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خبر داد:

تردد روان در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان/ ریزش سنگ در محور لاسم بدون تصادف و خسارت بود

احمدآفرین محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محور هراز از باز بودن تمام محورهای این استان و برقراری تردد روان خبر داد.

احمدآفرین محمدزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: اکنون مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد و با وجود حجم بالای ترافیک، تردد روان است.

محمدزاده با اشاره به باز بودن تمام محورها و جریان ترافیک روان و نیمه سنگین در منطقه سوادکوه، کندوان، ساحلی، کناره، گلوگاه و هراز افزود: شامگاه گذشته با ریزش سنگ در محور لاسم مواجه شدیم که خسارت در پی نداشته است. در حوالی محل ریزش سنگ با فاصله مکانی با برخورد دو خودرو نیز مواجه شدیم که با خسارت غیرجانی همراه بوده و ارتباطی با ریزش سنگ نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: از ۲۵ اسفند ۹۵ تا شامگاه هفتم فروردین هر روز مازندران رتبه‌های اول تا سوم تردد را به خود اختصاص داده و با بیش از ۲۳ میلیون و ۳۰۱ هزار تردد درون استانی مواجه شده‌ایم. همچنین بیش از یک میلیون خودرو وارد استان و بیش از یک میلیون خودرو نیز از استان خارج شده‌اند و میانگین سرعت در محورهای مازندران ۷۰ کیلومتر در ساعت بوده است.

وی افزود: ۴۸ دوربین نظارت تصویری و ۱۰۲ ترددشمار برخط درمحورهای مازندران فعال است و در ۶۰ نقطه نیز دستگاه‌های ثبت سرعت و پلاک خوان نصب شده است.

نظر شما